De 'Night of the AdEaters’

In 2010 en 2011 werd met steun van TICK de Night of the AdEaters georganiseerd door de Blue Group, die dit festival na vele jaren terugbracht naar Nederland.

Het festival is gebaseerd op de keuze van Jean Marie Boursicot, die beschikt over de grootste verzameling televisie en bioscoop commercials ter wereld. Uit deze verzameling stelt hij jaarlijks een reel samen van zo'n 5 uur. Deze wordt tijdens de nacht vertoond en afgewisseld of gecombineerd met dans en muziek. De nacht wordt georganiseerd van Moskou tot New York. Helaas trok de nacht in Nederland opnieuw onvoldoende publiek om er een jaarlijks terugkerend evenement van te kunnen maken.

Terug naar Projecten

Stichting TICK | p/a Buro Blanchard | Pijnboomstraat 38 | 2023 VS Haarlem | Kvk nr. 32073327

Telefoon: 023-620 03 05 | Mobiel: 06 50 20 56 72 | E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.